Wednesday, December 22, 2010

Pengumuman

Assalamualaikum semua

Dah lama gee x update citer BAC... maaf semua... gee sibuk sgt... tp gee akan cuba masukkan n3 dlm masa terdekat ini...ckit pun jadilah kan.. hehe

n3 Kau Ditakdirkan Untukku telah mula disiarkan dalam p2u semula utk tujuan promosi...

insyaAllah kalau tiada masalah dalam proses penilaian... KDU akan diterbitkan tahun hadapan...

doakan semoga dipermudahkan segalanya...

terima kasih pada anda semua yang menyokong gee selama ni...gee amat hargainya...

salam sayang

Gee ;)





5 comments:

miznza84 said...

tahniah.. tak sabar nk tunggu.. nti masih gnakan tajuk yg sama or akan diubah tajuk lain...

MaY_LiN said...

tahniah ya..xsabar nak tgg kemunculan kdu tu

geemus said...

TERIMA KASIH miznza84 & MaY_LiN...masih tajuk yang sama cuma nama pena ditukar pada gee muszisya :)

laila hanni said...

Dapat siapkan manuskrip pun dah kira satu kejayaan. Insyaallah, kejayaan seterusnya bakal menjelma. sama-sama kita nantikan ye bila novel ni dah ada depan mata.....tak sabar rasanya.

geemus said...

TERIMA KASIH k laila...sama jugak dgn k laila...sama2 kita nantikan...semoga segalanya dipermudahkan...insyaALLAH.:)